Uusi jäsen, JTO
3 posters
Sivu 1 / 1
Uusi jäsen, JTO
Nyt saatiin jätkät tänne foorumille semmoine kaveri, että oksat pois!
Juha Olli
Juhahan on suomen paras voimavalmentaja, kaunis ja kaiken lisäksi aivan helvetin mukava jätkä!
Jos jollain valmennukseen tarve, tässä on kaveri johon kannattaa olla yhteydessä! Olen itsekkin monesti käyttänyt hänen palveluitaan, ja edelleen tasaisin väliajoin häiriköin miestä, jos jotain on mielen päällä. 7/5 arvosanan arvoinen kaveri.
Juhan kotisivut:
https://www.jto-valmennus.com/
Juha Olli
Juhahan on suomen paras voimavalmentaja, kaunis ja kaiken lisäksi aivan helvetin mukava jätkä!
Jos jollain valmennukseen tarve, tässä on kaveri johon kannattaa olla yhteydessä! Olen itsekkin monesti käyttänyt hänen palveluitaan, ja edelleen tasaisin väliajoin häiriköin miestä, jos jotain on mielen päällä. 7/5 arvosanan arvoinen kaveri.
Juhan kotisivut:
https://www.jto-valmennus.com/
LAJIKATTAUS ON TÄHÄN MENNESSÄ OLLUT SEURAAVA:
Voimanosto, painonnosto, vahvamiesurheilu, leuanveto, yleinen voimaharjoittelu, kehonrakennus, crossfit
Vapaaottelu, lukkopaini, brasilialainen jujutsu, paini, nyrkkeily, budo-lajit
Jääkiekko, koripallo, pesäpallo, jalkapallo, lentopallo, salibandy, amerikkalainen jalkapallo, rugby, käsipallo
Kalliokiipeily (boulderointi on ollut oma päälajini vuodesta 2000), sisäkiipeily, vuorikiipeily
Yleisurheilun heittolajit, juoksut, hypyt
Hiihto, hiihtosuunnistus
Uinti, vesipallo
Ratamoottoripyöräily, motocross
Ns. toiminnallinen voimaharjoittelu oman kehon ja erilaisten apuvälineiden avulla
Tussu, tyän raskaan raataja, Lohi, JTO and rrkalle1 like this post
Vs: Uusi jäsen, JTO
Täältä kans vahva suositus, olin taannoin parin vuoden ajan hänen valmennettavanaan ja edelleen tulee omissa treeneissä sovellettua häneltä opittuja juttuja!
Tussu- Posts : 261
Pieru-Juho, Lohi, JTO and rrkalle1 like this post
Vs: Uusi jäsen, JTO
Ollaanpas sitä nyt helluusia
JTO- Posts : 1
Pieru-Juho, Tussu and rrkalle1 like this post
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa